Friday 16 December 2011

sad!!

hurm..sedih??yup..mmg ngah sedih..tp nk wt mcm mne..terpkse lah tolak ketepi smua 2..:(..ya allah..kuatkn lah smangat saia nih untuk tempuhi dugaanmu ya allah..salah ke kalau kite mencintai seseorg..hurm..Saya Tak Perlu Wajah Macho Awak..!Saya Tak Perlu Duit Berjuta2 Awak...Saya Tak Perlu Kereta Mewah Awak....!Saya Tak Perlu Pangkat Tinggi Awak.....!Saya Tak Perlu Populariti Awak.....!Yang Saya Perlu Hanyalah Ketulusan Hati Awak Mencintai Saya......♥


Bila ada yg Sayang ,Jgn lukai hatinya ...
Bila ada yg Cinta ,Jgn titiskan air matanya ...
Bila ada yg Menanti,Jgnlah pergi mninggalknnya ..
Bila ada yg Kasih,Jgn membenci ...
Bila dia pergi ,Carilah ia selagi dia bererti ...
Krn bila dia tiada di sisi ,Perasaan sepi dan Rindu mjadi teman diri..... jadi....... HARGAILAH..



PERPISAHAN DAN KESEDIHAN
Satu kalimat yg belum sempat terucap
dan mngkin selamanya hanya akan ada
di dalam hati dan pikiran ini
“AKU SAYANG DAN CINTA KAMU”



AnDai 1 aRi nNti ktA gDuh,aWk mRh La sY..sY trIma..
AnDai aWk dh x suKa sY,aWk gTaw je sY..sY jnji xkn mRh awk…
AnDai aWk dh bTul2 bnci sY,aWk wat La ape pun yG aWk suKa pd sY..sY xksah…
&
AnDai 1 aRi aWk nK Sy pRgi dr iDup aWk,sY reLa..aSalkn aWk bHagia b’sma oWg yG aWk suKa..
mNgkin bLa aWk rNdukn sY,aWk akN iNgat kNanGan kiTa b’sma..
mNgkin aWk aKn cRi sY,tp saat tu…sY dh xde lg..
tp sY nk aWk thu yG aWk ttp dhati sY…
bKn uNtk sMntara tp sLamanYa….
;)




No comments:

Post a Comment