Friday 3 February 2012

sorry my dear..

hurm..sory 2 u my dear..saya tgk awk lebih hapy ngn dia dan bukan saya..maafkan saya ye sayang..saya x buat awak hapy..malah wt awak sakit hati n slalu sedih kan..:'((..bukan niat saya..tapi saya x tau mcm mana nak wt awak hapy sayang..dia lebih memahami awak..dan bukan saya....kalau boleh saya nak lebih dari dia buat at awak..saya nak awak hapy..saya nak awak sntiase senyum bersama saya..tp hakikatnya..saya wat awak lebih sengsara kan sayang..dan dia x penah wt awak mcm 2 kan..dy sentiase ade dgn awak..slalu wt awak tersenyum n x buat awak bosan at skola...kite jaoh sayang..saya x tau apa yg awak buat at sana..:((..lau boleh nak jew tgk awak setiap hari..tapi..hurm..maaf ye sayang..slame kite bersama hidup awak lebih sengsara..lebih derita..lau ada yg bole hapy kn awak lebih dari saya..saya rela bg awak kat dia..sebab saya nk awak sentiase senyum..:((..ILOVEUSOMUCH...sayang....

No comments:

Post a Comment