Sunday 29 April 2012

memohon petunjukmu

..ya allah..ampuni lha dosa ku ya allah..aku hambamu yg lemah..yg selalu menginginkan kasih syg dari keluargaku..kawan2 ku ya allah..:'((..aku seorg anak yg derhaka..yg selalu mnyusahkan ibubapaku..yg selalu buat msalah at smua org..:((..kau berikan lha aku kekuatan ya allah untuk menghadapi segala ujianmu ini..kau berikan lha ku keinsafan ya allah..aku mohon kpd mu ya allah..hanya kpdmu ku meminta pertolongan ya allah..permudahkan lha kehidupan ku didunia dan di akhirat..kau berikan lha aku hidayatmu ya allah..ya allah kau lindungi lha keluargaku dari sebarang bahaya..dari sebarang kesusahan ya allah..kau berikan lha jln pnyelesaian dlm msalah yg sedang mereka lalui ya allah..ku mohon kpdmu yaallah..:'(((((..amin ya rabbal alamiinn..

No comments:

Post a Comment